dimarts, 31 de maig del 2011

TROBADA AMB ELS NENS I NENES DE 4t DE L'ESCOLA VEDRUNA

M'havia preparat una presentació, tal i com s'acostuma a fer, però si m'hagués imaginat que tenien preparades tantes preguntes, m'ho hauria pogut estalviar. Va ser una nova experiència, en aquest cas amb gent menuda, que diuen que són més sincers i espontanis.
Me'n faig creus de la quantitat de coses que hi han trobat, fins i tot errors (han vist que Dentetes hi ha moments que no és papissota!).
Em quedo amb la sensació que el llibre els ha agradat, que hi van saber llegir els missatges que volia transmetre, que el relat els ha arribat fins al desenllaç. I tenien pensats tota una tirallonga de desenllaços alternatius!
Em van demanar si escriuria algun altre llibre i els vaig confessar que ja tenia una altra idea rondant-me pel cap. Els vaig dir que sabia el títol i els el vaig avançar: "Caramels de menta". Ara ja és un compromís, per tant m'hauré de posar a la feina.
Al final, se'n van endur una aglà del roure de la Verdeta amb el compromís que la plantarien en una torratxa o al jardí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada