diumenge, 3 de juny del 2012

ELS NENS I NENES DE CICLE MITJÀ DE L'ESCOLA ILDEFONS CERDÀ DE CENTELLES TAMBÉ HAN LLEGIT EL CONTE DE LA VERDETA















Dijous passat em van convidar a parlar una estona de la història de la Verdeta. Els vaig explicar com se m'havia acudit el relat i vaig contestar-los un munt de preguntes. Us puc ben assegurar que van quedar curts de temps. Em sembla que si fos per ells encara estaríem garlant. Resulta molt gratificant intercanviar impressions amb alumnes d'aquestes edats: són extraordinàriament espontanis, observadors, sincers i agraïts. Els vaig recomanar, com faig sempre, que llegissin molt, que això els faria savis. També els vaig dir que aquest nostre petit país necessita molts savis i segurament ens sobren una pila de saberuts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada