divendres, 8 d’abril del 2016

NOVA TROBADA ANUAL AMB ELS NENS I NENES DE 4t DE L'ESCOLA VEDRUNA TONA


La xerrada d'aquest curs amb els alumnes més grans de cicle mitjà ha durat una bona hora. M'han colgat de preguntes i jo he procurat contestar-les com bonament he pogut. La tafaneria dels petits lectors és insaciable. Una vegada més m'han retret el desenllaç de la història i me n'han proposat d'altres. Jo segueixo insistint que no és un desenllaç trist, sinó ben al contrari, però una cosa és el que penso jo i l'altra com ho viuen els lectors d'aquestes edats, massa acostumats a finals feliços clàssics. Sigui com sigui, ha resultat un veritable plaer tornar a compartir una bona estona amb alumnes d'una edat a la qual no estic gaire acostumat. Tan de bo la feina que està fent l'escola per fomentar la lectura doni els seus fruits amb lectors joves i adults. En un moment que sembla que la imatge està arraconant la paraula, la nostra esperança són els llibres i els lectors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada